I. ДОСТАВКА:
Доставките на поръчани от сайта стоки се извършват чрез куриерска фирма “Еконт или Спиди” и/или друг професионален куриер, избран от Търговеца. Доставките се таксуват и изпълняват съгласно условията за доставка на съответния куриер.
1. Време за доставка:
При потвърдена от Търговеца поръчка, заявената за покупка стока се доставя на посочения от клиента адрес в срок до два работни дни от потвърждаването.
Поръчки, регистрирани до 15:00 ч. на работния ден, Търговецът се стреми да изпълнява в рамките на същия ден, а такива след 15:00 ч – в рамките на следващия работен ден.
В случай, че Търговецът няма възможност да достави поръчаната стока в рамките на посочения срок за доставка, той информира Клиента за това по предоставния от Клиента телефон или електронна поща.
В случай, че в рамките на срока за доставка Клиентът не бъде открит на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на поръчаната стока, Търговецът се освобождава от задължението си да достави стоката.
2. Цена на доставката:
Цената за доставка се определя от ценовата тарифа на избрания от Търговеца куриер. Стойността на доставката е за сметка на Клиента и ще бъде отделно указана преди Клиента да финализира своята Поръчка.
3. Получаване на стоките:
Поръчаната стока се доставя до посочения от Клиента адрес за доставка и се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на стоката от името на Клиента. Получателят подписва придружаващите стоката документи, удостоверяващи получаването. Рискът от случайно погиване или увреждане на стоката преминава върху Клиента от момента, в който Клиента или третото представляващо го лице, получи стоката от куриера.
Непосредствено след получаване на стоката Клиентът следва да се увери, че тя е действително поръчаната от него. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка, това може да бъде установено чрез обикновен преглед на опаковката на стоката, без да се нарушава целостта на опаковката.
В случай, че доставената стока не съответства на поръчаната и/или има видими недостатъци, Клиентът следва незабавно, в рамките на деня на получаване, да уведоми Търговеца за това на посочените в сайта телефон за контакт или електронна поща и предостави доказателства за несъответствието или недостатъците. Ако Клиентът не стори това, стоката се счита за приета без недостатъци и одобрена.
Ако действително бъде установено, че стоката не съответства на поръчаната и/или по нея има видими недостатъци, то Клиентът връща тази стока на Търговеца, а последният за своя сметка доставя на Клиента стока, която съответства или такава без недостатъци.
II. ВРЪЩАНЕ:
С оглед естеството на стоката и краткия й срок на годност, разпоредбите на чл. 50-56 от Закона за защита на потребителите, регламентиращи правото на Клиента-Потребител на отказ от договора, са неприложими в случая.
Ако Клиентът иска да се откаже от договора и върне получената стока, той трябва да стори това в рамките на деня на нейното получаване. В този случай Клиентът следва да уведоми Търговеца за отказа си на посочените в сайта телефон за контакт или електронна поща и да изпрати получената стока обратно на Търговеца в същия ден, в който я е получил.
На връщане подлежи единствено стока, която е в оригиналната си опаковка, без целостта на опаковката да е нарушена и без каквито и да е дефекти по нея.
Адресът за връщане на стока е както следва: с. Дойренци, ул. Местност Зад Баира, 2 общ. Ловеч, 5550, България.
Куриерските разходи по връщане на стоката са за сметка на Клиента. До предаването й на куриера, Клиентът е длъжен да съхранява стоката съгласно указанията за съхранение, описани на опаковката на стоката.
В четиринадесет дневен срок от получаване на върнатата стока и в случай, че видът на стоката отговаря на условията за връщане, Търговецът възстановява на Клиента заплатената от последния стойност на стоката, като използва същото платежно средство, използвано от Клиента при първоначалната трансакция, освен ако Клиента е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство.